1.
Przeczytaj tekst "Sposób na Adama", podręcznik str.30-32 . Napisz w
zeszycie odpowiedź na pytania: Jaki sposób na Adama znalazła pani
bibliotekarka? Jaka książka spodobała się Adamowi?
2. Stwórz
kartę informacyjną swojej ulubionej książki, lub takiej, którą ostatnio
przeczytałeś/łaś. Kartę wykorzystasz do uzupełniania swojej strony w książce
Story Jumper, w piątek podczas lekcji online (musisz być
przygotowany/przygotowana ) pamiętaj o zapisaniu na komputerze zdjęcia okładki.
Taka karta
powinna zawierać:
- autor
- tytuł
- ilustrator
-
wydawnictwo
- kilka zdań
wyjaśniających, o czym jest ta książka i dlaczego ją polecasz innym do
przeczytania
3. Pomyśl i
odpowiedz na pytania: O co mogą prosić nas, czytelników, książki? Dlaczego
powinniśmy szanować książki?
4. Napisz do
pani email o temacie "Zasady ", w treści napisz w punktach jakie
według Ciebie obowiązują zasady korzystania z książek.
5. Tworzymy
Klasową zgaduj-zgadulę. Znasz bardzo dużo bajek i baśni. pomyśl i zapisz swoją
zagadkę o jednej z bajkowych postaci (znanych innym dzieciom) podam
przykład takiej zagadki
Jestem
dziewczynką w czerwonej czapeczce. Gdy szłam przez las, spotkałam wilka.
6. Ćwiczenia
w odczytywaniu, zapisywaniu liczb czterocyfrowych. Tworzenie liczb
spełniających określone warunki. Podręcznik str. 46-49. Wykonaj do zeszytu
zadania:
str. 46 -
zad.2
str. 48 -
zad.1,2,3
str. 49-
zad. 4, 5,7
7. Pomyśl
dlaczego książka jest ważna w życiu człowieka? Dlaczego książka jest nazywana
przyjacielem?(w piątek o tym porozmawiamy)
Pamiętaj o
dobrym rozplanowaniu pracy nad zadaniami.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz