środa, 25 marca 2020

Wiosenne przebudzenie

Temat lekcji: Co wiem o wiośnie?
1. Przeczytaj wiersz "Wiosenne przebudzenie"-str.51. Wybierz zwrotkę, która według Ciebie najbardziej kojarzy Ci się z wiosną i przepisz ją pięknie do zeszytu.

2. Wypisz z wiersza wyrazy kojarzące się z wiosną, podziel je w tabelce na rzeczowniki, przymiotniki i czasowniki.
3. Ułóż i zapisz 3 piękne zdania z wykorzystaniem tych wyrazów.

Pamiętaj o robieniu krótkich przerw i odrobinę ruchu.

4. Pomyśl, jaką Ty mógłbyś zrobić ilustrację do tego wiersza. Wykonaj ją. Pamiętaj o starannym wykończeniu.
5. Wykonaj w zeszycie do matematyki  zadanie 1 i 2 ze str. 21. 

Dodatkowo wymyśl i zapisz do zeszytu 10 działań z dzieleniem i sprawdź poprawność za pomocą mnożenia np. 21:3=7 spr. 7x3=21.
6. Poruszaj się przy zaproponowanej na padlecie zabawie Klasa 3a - propozycje ćwiczeń oraz zadania projektowe


5 komentarzy:

  1. Najwjęcej trudności miałem z zadanien 2 pozdrawiam Michał

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie najtrudniejsze było zadanie 2 w matematyce i w nim pomagał mi tata. Pozdrawiam Nadia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry. Czy rysunek mamy wykonać na kartce czy w zeszycie?
    Pozdrawiam
    Amelia Duda

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zrobiłem na kartce.Gabryś Piepiora

    OdpowiedzUsuń